Objav tajomstvo straty hmotnosti po narodení dieťaťa

Faktom je, že väčšina žien priberie na váhe počas tehotenstva. A hneď po pôrode, väčšina z nich túži stratiť nadbytočnú váhu. Ale problém je, že nevedia, ako a kde začať. Tu je niekoľko tipov ako dostať telo späť do formy, v ktorej bolo pred tehotenstvom.

1) Nezačínaj s diétou bezprostredne po pôrode. Musíš počkať najmenej po dobu dvoch mesiacov od pôrodu, pretože stále potrebuješ výživu, keď dojčíš svoje dieťa. Je dôležité, aby si jedla zdravo prvé 3 mesiace, aby sa Tvoje telo uzdravilo po pôrode a aby si mala dostatok energie a mohla sa vyrovnať s požiadavkami dieťatka.

2) Dojčenie naozaj pomáha chudnúť rýchlejšie. Dôvodom je, že dieťa spotrebuje Tvoje nadbytočné kalórie pri jeho kŕmení. Ak nezvyšuješ príjem kalórií, zatiaľ čo dojčíš, potom môžeš schudnúť približne pol kilogramu týždenne.

3) Začni jesť menšie porcie. Teraz už nemusíte jesť za dvoch.

4) Buď aktívna. Choď na prechádzku s dieťatkom, kdekoľvek a kedykoľvek je to možné. Pomôže Ti to spáliť kalórie, zvýši Tvoj metabolizmus a zníži úroveň stresu. Tvoje prechádzky by mali trvať 20-30 minút.Pohyb je určite dobrá voľba pri chudnutí. Prechádzky, stacionárne bicyklovanie, plávanie sú dobré na začiatočné športovanie. Ak si podstúpila cisársky rez, pohyb musí byť kontrolovaný a schválený lekárom, aby si si nenarobila zbytočnú škodu a neskončila na chirurgii. Ak sa Tvoje stehy ešte nezahojili, zatiaľ len chôdza a mierne pohyby by mali predstavovať Tvoju telesnú aktivitu. Vo všetkých prípadoch musíš počkať, kým Ti lekár neschváli ďalšiu aktivitu.

5) Jedz zdravo. Je dôležité uistiť sa, že si zachovávaš zdravú výživu. Ak dojčíš, pamätaj, že všetko, čo zješ, skončí v Tvojom materinskom mlieku, a potom sa prenesie na Tvoje dieťa. Vyhnite sa konzumácii nekvalitných potravín. Namiesto toho jedz čerstvé ovocie a zeleninu, orechy, ryby a kuracie mäso. Táto zmena v Tvojej strave zvýši kvalitu a množstvo Tvojho materského mlieka a pomôže Ti pri chudnutí.Vyhýbaj sa pitiu alkoholu a sladených nápojov. Voda bude Tvoj najlepší priateľ. Pretože hydratácia je veľmi dôležitá, najmä v prípade ak dojčíš, pi dostatočné množstvo vody. 8 pohárov vody denne je to, na čo by si sa mala zamerať. Ak zistíš, že Ti voda nechutí, môžeš si do nej pridať pár kvapiek citróna. Pre zmenu chuti môžeš piť polievku. Je tiež vynikajúca pre zdravie.

6) Nenechaj sa odradiť. Pamätajte si, že to trvalo 9 mesiacov, aby si získala danú hmotnosť, takže to nezmizne počas niekoľkých dní. Ak rýchlo urobíš pozitívne zmeny vo svojom životnom štýle a stravovaní,  môžeš prísť o značnú časť hmotnosti, ale to bude trvať nejaký čas a úsilie.


Pridať komentár